Duke AreLeaf

My photo
Can u do me a favor? Please listen to what I'm about to say.

Thursday, March 10, 2011

suka duka....

SUKA....
1. aku beli laptop baru..
stelah lebih stahun ak dok menumpang laptop mmbe aku, aril, akhirnya ak bli gak laptop.. huhuhu
2. shopping sakan
hahahah... aku shopping gila2 dalam masa 1 bulan neh... barang2 tuk bilik aku, baju, perfum(BVLGARI siottttt....), n macam2 la lg.. huhuh.. dream come true.. huahuahua
3. balek perlis
dalam bulan ni saja byk kali aku blek perlis... hahaha.. spending time with my family... huhuhu
4. jalan2
aku p hadyai with my family... jalan2 ngn mmbe2.. merata lahh.. hahah


pix bilik aku.. huhu








perfum baru aku wehhhh!!! huhu






DUKA...
arghhh.. malas lak ak nak ckp psl bnda yg wat ak berduka...
hermmm..
so, ak rasa mcm lak leave it ja lahh..
huhuh





whatever come to knocking to my life, i accept them no matter its good or bad...
good things happened, bad things also happened..
kalau x, macam mana life kita nak balance kan..
hahahhaha

anyhow, this may sound cliche...
but it is the truth!!

I LOVE MY LIFE JUST THE WAY IT IS!!

*well if its get better it'll be GREAT!!*

hahahahha




Duke's piece

1 comment:

kynah said...

lampu meja putih ikea tu sama ngan aku.haha.btw,brapa juta hg habis decorate bilik ni wey? tp cun aa :)